Terug naar huis - Reisverslag uit Thunder Bay, Canada van Marielle Vernooij - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Thunder Bay, Canada van Marielle Vernooij - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Marielle

Blijf op de hoogte en volg Marielle

20 September 2010 | Canada, Thunder Bay

En weer terug naar huis, via Minneapolis naar Amsterdam. Shannon's baas Doug maakt nog een grapje als we afscheid nemen, hij had me een banaan willen geven om mee te nemen naar huis, vanwege het 'banana from Holland verhaal' bij de douane de eerste keer. Ha ha ha. Maar geloof het of niet, de dag voordat ik wegga krijg ik van Shannon's moeder een mandarijn, die stop ik in de zak van mn jas, en waar denk je dat ik m voor het eerst weer tegenkom? Nét voordat ik in het vliegtuig stap naar de Verenigde Staten. Pfoeeeh! Maar deze keer gaat alles dus net op tijd goed. Ik heb bovendien een tussenstop van acht uur in Minneapolis dus tijd genoeg om te verdwalen deze keer én de weg terug te vinden op tijd.

En vanmorgen ben ik weer aangekomen in Nederland. Beetje troosteloos weer. Beetje vochtig. Beetje....druk hier! Het is wel fijn natuurlijk om iedereen weer te zien. Heerlijk om in mijn eigen fijne huis te zijn. En lekker om mn eigen dingen weer te kunnen doen denk ik, ik heb de afgelopen tijd natuurlijk een beetje meegelift in Shannon's leven. Het was heel leuk om te zien hoe haar werk is, en haar levenssituatie.
We hebben vage plannen gemaakt om samen een keer door Europa te reizen, ook leuk. Zoals ik in het begin al zei, van een reis, komt een reis!
Het was leuk om te schrijven, en nog leuker om reacties te krijgen! Iedereen bedankt voor het meeleven en de leuke berichtjes steeds!
Voor nu, heel veel lieve groetjes uit een druilerig Langbroek. Het moet wel een beetje opklaren van de week, anders krijg ik...reiskriebels...:-)

  • 20 September 2010 - 11:31

    Karin:

    Hi Marielle,

    Fijn dat je weer thuis bent! Helaas erg herfstig hier de afgelopen tijd, maar deze week krijgen we nog een paar mooie dagen. Je boft!
    Ik vond het erg leuk om mee te leven met je reisverslagen. Bedankt!
    Leuk als je een keer naar Nieuwegein reist of ik naar Langbroek!Je bent hier in ieder geval welkom!
    Tot gauw!
    Liefs, Karin

  • 20 September 2010 - 11:36

    Miriam (NVIC):

    He Marielle,

    Welkom terug in Nederland. Het weer is inderdaad niet fantastisch, maar dan is de overgang van een nat Canada naar (een nat) Nederland niet zo groot. Hopelijk binnenkort weer lekker zonnig herfstweer, en dan weer genieten van de prachtige natuur in Nederland!
    Geniet van het op je eigen bank zitten en tot snel!

    Groeten, Miriam

  • 20 September 2010 - 12:29

    Agnes:

    Welkom terug! Ik vond het erg leuk je spannende verhalen te lezen! Kun je daar niet gewoon mee doorgaan??
    Vanaf morgen wordt het trouwens zonniger weer (zelfs in Langbroek! ;-) ), dus dat komt helemaal goed...

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Thunder Bay

mariellegoescanada

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

In and around Thunder Bay

30 Juni 2012

The leech experience

29 Juni 2012

Quetico Provincial Park 2012

26 Juli 2011

The Fishing Experience

25 Juli 2011

The Insect Experience
Marielle

Vorig jaar in NieuwZeeland kwam ik Shannon tegen, die als biologe in Canada werkt. Ze gaat de hele dag de natuur in, kanoën, beren tellen, en wordt daar nog voor betaald ook... Lijkt me helemaal geweldig. Om nou eens uit te zoeken of dat echt zo geweldig is..ga ik haar vijf weken opzoeken. Volg mijn avontuur in Canada!

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 504
Totaal aantal bezoekers 83137

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2010 - 19 September 2010

mariellegoescanada

16 Januari 2009 - 22 Maart 2009

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: